What the….

Intr-un fel, banuiam, de mult, ca va fi doar o chestiune de timp, pana va ajunge si la noi moda aceasta. Chiar si asa, nu pot decat sa imi exprim dezaprobarea legata de aceasta chestiune, dar, fara cateva argumente, ar putea parea doar o carcota.

Mai intai de toate, nu stiu ce o fi fost in capul preotului ortodox, care a facut asa ceva. Daca de la cei doi masculi nu ma asteptam sa se gandeasca la aspectul spiritual al legamantului, macar slujitorul Domnului (desi clericului in cauza, nu ar trebui sa i se mai spuna asa) ar fi trebuit sa stie ca Taina Casatoriei este impartita, de mii de ani, intre o femeie si un barbat si niciun canon legat de subiectul acesta nu a fost schimbat, de-a lungul timpului, niciodata. Cu toate silicoanele si ce rahat si-or mai tuna “fetitele” la “ele”, sint foarte convins ca, in ochii Lui Dumnezeu (sau cum I-o spune fiecare, Fortei care ne-a facut, pentru mine e Dumnezeu), tot barbat o sa fie, pentru ca, daca l-ar fi vazut femeie, l-ar fi facut femeie! Este o logica de clasa a doua, care, evident, nu are cum sa incapa intr-o teasta plina de probleme si sechele, din cine stie ce intamplari trecute, care refuleaza in practici sexuale complet alienate. Ca o mica paranteza, preotii ca cel din povestea noastrea, fac parte din categoria celor care, prin comportamentul lor, aduc ura oamenilor asupra Bisericii, o greseala umana fiind, de multe ori, suficienta pentru societate, ca sa-si schimba parerea despre o anumita problema, in cazul nostru, opinia despre preotime. In Romania, cred ca multi popi isi merita ura cu care sint priviti, am auzit multe povesti, marea majoritate adevarate, in opinia mea, legate de colaborarea dintre Securitate si clerici autohtoni. Cu alte cuvinte, parinte, ar trebui sa te angajeze Becali la o stana de-a lui, ai facut-o de oaie!

Legat de cei doi amorezati, o sa fiu subiectiv si o sa ma leg de aspectul estetic al problemei. Oricum ar da-o, doi masculi impreuna = inestetic, aiurea, ciudat, alienat, vulgar (la modul gretos, sint unele, putine, vulgaritati facute frumos si destept, dar nu este cazul de fata), imoral, conform celor mai multe doctrine si exemple religioase, printre care multtitrata legenda din Sodoma si Gomora, si, in ultima instanta, o amenintare pentru specia din care facem parte. Categoric, despre doua femei care fac acelasi lucru se pot spune majoritatea lucrurilor de mai sus, dar mai este un aspect foarte important in aceasta chestiune. Femeile, prin constructie, definitie si scop, sint facute sa fie frumoase! Femeile sint frumoase! Doua (sau mai multe) femele impreuna, sint genul de vulgaritate placuta, frumoasa, dar nu pentru ca am fantezii sexuale nesatisfacute, ci pentru ca ceea ce se vede este, macar placut, estetic, imoralitatea cuplului format intre doi indivizi de acelasi sex este imbracata, in cazul femeilor, intr-o haina afrodisiaca pentru barbati, din acelasi motive de constructie si instincte masculine. Asa sint barbatii facuti, sa puna botul la frumusete fizica, aspect, forma, dar cred ca si femeile sint perfect constiente de aceasta stare de fapt, farmecele lor fiind principala arma in Razboiul Sexelor in varianta moderna, in care Vader se combinase cu Imparatul, iar Leea se indragostise de “ala micu`, care fluiera”, mai ales ca ii daduse printesa un Upgrade, ca Beyonce, si, in loc de surubelnite, unelte electrice si alte din alea, acum, putea sa scoata obiecte mult mai placute pentru dansa (vi le imaginati voi, ca sa nu scriu vulgaritati inutile).

Am fost intotdeauna adeptul principiului ca fiecare face ce vrea acasa la el. Nu este treaba nimanui, cum isi conduce un altul viata, atata timp cat nu deranjeaza pe altii. Cred ca libertatea se intinde pana la limita la care incepi iei libertatea celuilalt. Aici dam de o problema mai sensibila ca versurile de la Animal X, si anume, faptul ca populatia homosexuala isi cauta, convinge, imbarliga si alti adepti, povestile din show-bizz si nu numai, din ultima perioada, legate de tot felul de intamplari sexuale ciudate, vorbesc de la sine. Daca ei sint atat de multumiti cu alegerile lor, de ce nu isi traiesc fericirea in singuratate? De ce au nevoie de paradele acelea macabre si dizgratioase, prin care vor sa arate lumii, cu tot dinadinsul, cat de fericiti sint ei? Lasand la o parte ca mi se par fortati, tensionati, dezorientati, orice, numai fericiti nu? E, aici mi se pare ca imi incalca libertatea de a nu dori sa vad asa ceva! O sa dau un exemplu absurd, dar daca, cine stie ce ciudati, datorita unor posibile conjuncturi, relogioase, sexuale, politice sau de alta natura, s-ar hotari sa iasa pe strada purtand, sa zicem, cadavre mutilate? Sau, poate, babe si mosi alergand dezbracati? Sau habar nu am ce alta hidosenie din asta…? Sint convins ca s-ar putea inventa destule scuze morale, mai mult sau mai putin plauzible, pe care le-ar gasi tot felul de binevoitori , pentru ca, de exemplu, octogenarii sa imbratiseze vreun cult si sa nu mai poarte haine, ca simbol al renasterii, intr-o alta maturitate? Ar putea sa ii acuze cineva? La prima vedere, nimeni. Eu cred altceva! Ar trebui sa fie cineva lucid, care sa le spuna frumos, ca deranjeaza alti oameni, ca nu are nimeni nimic personal cu ei, si, in cazul in care nu inteleg, sa le ofere niste conditii in care sa isi traiasca fericirea, pe la cota 2000, prima pe dreapta, dupa ce treci de vizuina ursilor, departe de influenta negativa pe care ar putea-o exercita asupra semenilor. Cam acelasi rationament l-as aplica in cazul homosexualilor. Sa isi faca petrecerea in Pestera Muierilor, departe de oamenii cu alte pareri si gusturi. Nu inteleg, de ce li se permite afisarea unor comportamente sexuale dubioase pe strazi aglomerate, marsuri prin locuri publice si expunerea, in ochii tuturor, a mizerieri umane si a slavirii, cat tin rarunchii, a ceea ce este, de fapt, o boala?! Undeva, ceva nu functioneaza cum trebuie, poate, un tratament, un ajutor de specialitate, un sfat, ar functiona, dar, cand colo, vedem defiland pe strada toti nebunii si dezaxatii sexuali! De unde, pana unde? Si de ce? Pai, cum ar fi sa decida sa faca doctorii de la Spitalul 9 o greva, un meeting, un protest, ceva, si sa isi aduca nebunii sa marsaluiasca langa ei, doar ca sa le justifice cererile si sa le dea greutate! S-ar scandaliza opinia publica! Ar sari in aer toate ziarele, avide sa scoata la iveala cat mai multa mizerie care sa o justifice pe cea deja existenta in paginile lor! Badea, cel putin, cred ca ar avea spume la gura o saptamana, nu ca nu ar avea in fiecare zi, de la cei pe care ii ia in gura, dar, acum, si-ar putea justifica furia si otrava care il macina. In cazul celorlalti nebuni, care ies pe strazi trambitandu-si conditia mizera de alienati, intr-un strigat inconstient de ajutor, nu se sesizeaza nimeni! De fapt, se sesizeaza, dar sint catalogati ca invechiti, depasiti si ne-europenizati, mai nou…

Am avut ocazia sa intalnesc si homosexuali care nu aratau, nu gesticulau, nu se comportau ca si cum ar fi ceva in neregula cu ei si, tocmai de asta, chiar nu mi se parea ca ar fi ceva gresit la ei. Un om care s-a acceptat asa cum este, nu mai are nevoie de confirmari de la altii sau de parade pe strazi, nunti si cununii religioase abominabile.

Cat despre cei doi amorezati de acelasi sex, care au hotarat, dupa doua saptamani, sa se casatoreasca si au si reusit, nu mai am ce sa spun, morala povestii, in sine, ar fi stricata de alte comentarii. O intamplare de rahat!

30 Responses to “What the….”

  1. Monica Says:
    June 21st, 2006 at 7:01 am

    mda… fff interesant articolul tau!
    si sunt de acord cu ceea ce spui tu. fiecare e liber sa faca ceea ce doreste cat timp nu depaseste anumite limite.
    am vazut homosexuali in Germania, Spania, Austria, pe strazi, in baruri, cluburi, se comportau perfect normal, aproape ca nici nu mi-as fi dat seama ca sunt homosexuali daca nu ii vedeam de mana.
    acasa la el fiecare dintre noi e rege. preferintele sexuale sunt decizii care apartin fiecaruia dintre noi, dar asta nu inseamna ca tre sa te vad eu pe strada cum te saruti cu “iubita” ta sau mai stiu eu ce.
    intr-adevar, CASATORIA este o taina sfanta, este in primul rand imoral ce au facut ei.
    in fata starii civile n-au decat sa se casatoreasca si sa divorteze cat vor, insa pana la a consfinti un preot asa ceva…. e mult, mult prea mult!
    astept cu nerabdare o lege care sa interzica orice fel de casatorie religioasa intre homosexuali sau lesbiene.
    ah, si adoptii! evident!
    cu viata lor sa faca ce vor,insa, nu tre sa distruga si viitorul unor copiii nevinovati!

  2. Stefan Popescu Says:
    June 13th, 2007 at 8:14 am

    Foarte frumos post-ul.mai vreau :)

  3. Alexa Says:
    February 20th, 2009 at 4:26 pm

    Nu fă ce face popa fă ce zice popa !!

  4. iElmo Says:
    February 20th, 2009 at 4:45 pm

    in 99% din ce ai scris iti dau dreptate :D. si iti recomand filmul “Milk”. Este despre homosexuali, este cu marsuri si actiuni ale acestora dar care aveau o cauza serioasa, nu casatoria sau cine mai stie ce..

  5. popescul Says:
    February 20th, 2009 at 6:00 pm

    eu cred ca popa era atat de beat incat nu si-a dat seama daca ala e femeie sau bartat,altfel nu-mi explic…@alexa: Uita ce ai zis! Cel mai stupida remarca la adresa preotilor pe care am auzit-o vreodata.

  6. Sara Says:
    February 20th, 2009 at 7:26 pm

    din pacate, pe lumea aceasta libertatea este un lucru prost inteles… cred ca nu e nevoie de parade, demonstratii, chestii publice ca sa te simti impacat cu sinele. trebuie doar sa o simti… in fine, nici mila mea nu o obtin astfel de oameni.
    Peace!
    S.

  7. AM Says:
    February 20th, 2009 at 7:27 pm

    Eeeehheeeeee… si cite din astea or sa vina peste noi… Asta-i numa inceputul. Stai sa vezi cind o sa se puna problema sa fie lasati sa aiba/infieze copii. Ca se casatoresc e cum e, dar sa ei vor vrea mai mult.

  8. kamylla Says:
    February 20th, 2009 at 7:45 pm

    Intamplarea aceasta ma face sa imi fie rusine ca stau in Oradea… trist… foarte trist…

  9. kamylla Says:
    February 20th, 2009 at 7:46 pm

    offtopic: Ma bucur ca ai revenit cu inca un articol Bitza, chiar daca nu e din cele mai fericite stiri.. deja intram in fiecare zi si eram dezamagita sa nu gasesc nimic nou pe aici..
    Peace

  10. Roxana Says:
    February 20th, 2009 at 8:11 pm

    Ai dreptate.homosexualii sunt mandrii de ei si nu inteleg de ce.Dar nu ai ce sa le ceri,sunt niste inculti.Ar putea sa face ceva util cu mintea decat sa se futa in cur .Nu stiu care este placerea.Pana la urma,femeia a fost facuta pentru barbat si invers.Strica toate regulile firii,care si asa sunt calcate in picioare de diferiti oameni,cunoscuti,necunoscuti,sau simplii tarani in cautarea serului fericirii.Acum,ce sa spunem si de preoti?Daca o luam serios,fiecare alearga dupa bani.Altii ca nehalitii,altii sa aibe o viata cat de cat fara griji.Ei fac parte din prima categorie.Pana la urma,ar trebui sa il slujeasca pe Dumnezu.El nu a invatat pe nimeni sa se bucure de banii luati de pe urma unui mort.Oarecum,vezi bine ca lumea decade,intr-un ritm alert.Macar noi cei care inca mai vedem ce,cum si in ce consta viata,sa vorbim despre ea.Poate asa mai deschid si altii ochii.

  11. Roxana Says:
    February 20th, 2009 at 8:13 pm

    ar putea sa faca*(m-am grabit si mi-au alunecat degetele pe tastele gresite :P )

  12. adelina Says:
    February 20th, 2009 at 8:59 pm

    homosexualiatea(sodomia)este considerat un pacat facand parte din pacatele stricatoare la cer(chiar am facut asta recent la religie) dar este considerata si o boala(din cate stiu eu).aici sunt niste chestii care se contrazic,adika Daca homosexualitatea este o boala biserica nu cred ca ar trebui sa o incadreze la categoria pacate deoarece nu sunt homosexuali de vina .in acest caz ar trebui medici sa ia atitudine sa gaseasca un tratament pentru aceste persoane nu sa incurajeze aceste chestii facand operatii de schimbare de sex s.a.
    dar chiar daca homosexualitatea este o boala cand se ajunge la penibil imbracati in toate hainele alea (carpe nu pot fi numite altfel) si aparand la televizor(doar ca fac reiting)e deja strigator la cer.nu cred ca homosexualitatea presupune aceste manifestari

  13. Ghost Of A Rose Says:
    February 20th, 2009 at 10:22 pm

    Ok. Sunt homosexuali, nu ii condamn. Dar pentru ce atata tam-tam? Nu puteau pur si simplu sa-si continue viata fara ca noi ceilalti sa aflam de orientarea lor sexuala?
    Din cate stiu eu casatoria intre persoane de acelasi sex nu e acceptata de Biserica. Sau mai nou e?

  14. Alexa Says:
    February 20th, 2009 at 11:03 pm

    Da te-a intrebat cineva daca e stupid commentu` meu ?

  15. Ghost Of A Rose Says:
    February 20th, 2009 at 11:14 pm

    @ adelina

    Homosexualitatea e o boala; un barbat se naste homosexual, la fel cum o femeie se naste lesbiana. Medicii nu au ce face, nu exista tratament si nici nu o sa existe, pentru ca singura solutie ar fi schimbarea adn-ului.
    Biserica a incadrat-o in categoria pacate capitale pe vremea cand inca nu se descoperise ce am scris eu mai sus. Oricum nu ar avea niciun interes sa o scoata de acolo pentru ca ar pierde un mare numar de credinciosi care sunt pur si simplu scarbiti de astfel de lucruri.

  16. Rappa_ru Says:
    February 20th, 2009 at 11:33 pm

    Da…pai ce sa mai zicem…si asa destule anormalitati in Romania. Macar unii chiar au bunul simt sa isi manifeste propriile “comportamente” in intimitatea lor, fara sa deranjeze pe altii. Sunt foarte bulversat pe homosexuali pentru ca mi se pare ca distrug pur si simplu orice urma de ratiune prin lucrurile pe care le fac. Oare chiar e nevoie de aceste lucruri…si hai sa zicem ca acuma , suntem toleranti dar de ce trebuie sa isi atraga atata atentie asupra lor???…pur si simplu ma depaseste…e ca si cum am face noi un mars al oamenilor normali…in fine…bun articol….bafta !

  17. Mitza Says:
    February 20th, 2009 at 11:55 pm

    Pe mine nu mai mira nimica…de cand am vazut la stirile inbaxite de la ora 5 de pe ProTv tot felu de preoti ‘ciudati’,beti,masochisti:))…cazul acela cu masochistul acela ma socat tare rau de tot,ce sa mai spun de preotii…ca le fac slujbe,ii ingroapa…insa mai saint si preoti in adevaratul cuvant….cat despre gay…am aceiasi parere ca si a ta..nu ma intereseaza ce face vecinu atata timp cat nu ma deranjeaza pe mine…

  18. Andi Popescu Says:
    February 21st, 2009 at 4:06 pm

    Mah, boala nu stiu daca e si din partea mea pot sa-si dea la “ochiu’ maro” pana innebunesc. Totusi, cum zici si tu, nu vad scopul marsurilor si extravertirilor publice.
    Zicea cineva mai sus ca nu mai dureaza mult pana primesc drept de adoptie. Nah, asta chiar e o problema, dar ce poti sa zici cand se pune problema cresterii unui copil intr-un orfelinat sau intr-o casa, fie ea si de homosexuali/lesbiene. Pana la urma, cine suntem noi sa condamnam un copil la o viata de cacat?

  19. WU BOY Says:
    February 21st, 2009 at 11:26 pm

    http://www.petitiononline.com/NU666/petition.html

    SEMNATI PETITIA

    NU FITI CAPTIVI IN LIBERTATE!!

    SPUNE NU CIPULUI IMPLANTAT!!!

  20. andreea Says:
    February 22nd, 2009 at 6:40 pm

    sunt perfect de acord cu tine! nu ma deranjeaza ce face fiecare in casa lui/ei sau in dormitor. cred ca atunci cand se vor face parade de cupluri normale fete-baieti si vor urla in strazi dezbracati despre cat de mult se iubesc, atunci sa faca si homosexualii…inca nu am vazut manifestari de genul asta si nu inteleg de ce se considera ei mai cu mot decat un cuplu normal…(A! pt ca ei chiar mai au un mot :P ) in fond toata diferenta se rezuma la nivel sexual…ma rog…mie mi se pare ca nu le are nimeni treaba si singuri se exclud din randurile societatii si insista sa atraga atentie asupra lor prin actiunile pe care le intreprind …daca nu ar iesi cu nimic in evidenta nu cred ca ar avea cineva o problema cu ei. cel mai mult ma enerveaza faptul ca vor sa fie acceptati si lasati in pace, dar ei singuri se refera la ei ca si “comunitatea gay” . pai daca deja sunt o comunitate aparte nu mai au cum sa nu fie remarcati ca indivizi aparte, nu?

  21. Denisa Says:
    February 25th, 2009 at 1:05 am

    Chiar acum , travestitul Alexandra danseaza pe manele la Dan Diaconescu . Ma uit de 2 minute , deja ma doare capul . Am stins televizorul , e deja prea mult :|

  22. Alexandder_crb Says:
    March 18th, 2009 at 11:50 pm

    Lume, traim in romania… Aici nu are ce sa ne mai uimeasca… De preotul ala ce sa mai zic? Cred ca daca il platesti bine se si casatoreste in locul tau! In realitate aproximativ 80% din preoti nu se pot numi “preoti”. Dar mai sunt si preoti care prefera “saracia” si dreptatea (vecinul meu de mai jos). La ce te mai astepti? Daca ar pleca din tara toti oamenii corupti, inselatori, tiganii, hotii, cersetorii, etc. cred ca Romania ar ajunge o tara pustie…

  23. Bobby Says:
    March 21st, 2009 at 4:31 pm

    homosexualitatea este un pacat :)

  24. septimmia Says:
    March 23rd, 2009 at 5:23 pm

    noi adoptam orice.daca nu am fi atat de sceptici in ceea ce oii priveste, nu ar fi asa doritori sa se expuna si sa socheze,din partea mea,sa faca ce vor, dar nu in fata mea si nu cu pretentia de a fi considerata o actiune normala casatoria dintre doua persoane de acelasi sex.

  25. daniela Says:
    May 18th, 2009 at 12:54 am

    eu imi doresc un lucru..cand voi avea copii nu vreau sa fiu nevoita sa le explic de ce ‘nenea il pupa pe nenea’ pe gura etc…nu stiu sigur dc e o boala sau nu dar trebuie sa facem foarte clar distinctia intre ce este normal si ce este nu,iar acesti homosexuali sau lesbiene incearca sa convinga ca este ceva normal ceea ce fac ei. ok, sa nu fim ipocriti, cum zicea si bitza despre fantezii,pot face ce vor la ei acasa, nu e ceva tabu, dar este ANORMAL
    hai sa emigram in Africa…..aia au anumite scuze….fac o comparatie…sunt niste poze pe net cu niste copii din Africa ,sunt cutremuratoare,reporterul a facut depresie dupa ce a vazut ce se petrece acolo…copiii asteapta pe langa caini sa prinda o coaja de paine,alta poza: un vultur pandeste un copil care arata ca un schelet,alt copil asteapta urina unei vaci ca sa o bea pt ca nu are apa,iar noi tastam la laptop si ne simtim mai buni ca nu ne uitam la otv..dar maine tot mancam la kfc sau mc.sa ne ierte Dumnezeu

  26. daniela Says:
    May 18th, 2009 at 12:56 am

    pt WU BOY
    am semnat petitia online,dar am inteles ca tre pe hartie.pt ceilalti,vedeti ingerul digital

  27. alexiel Says:
    May 26th, 2009 at 3:28 pm

    am vazut de abia acum postul asta si as dori si eu sa spun cate ceva, mai precis sa atrag atentia asupra anumitor aspecte.
    in primul rand, este foarte interesant sa vezi cum lumea o arde cu religia numai cand vine vorba de chestii delicate de genul asta. fratilor, daca chiar sunteti asa de religiosi, deschideti in pana mea biblia, cititi tot ce scrie acolo, si dupa aia urmati cu sfintenie toate poruncile de acolo. gata cu injuratul, gata cu bautura, gata cu sexul in afara casatoriei. pai nu? daca tot suntem crestini, pai sa fim pana la capat.
    in al doilea rand, normalitatea de care vorbesti, bitza, este una extrem de relativa. pe vremea greciei antice, era perfect normal pentru un barbat sa aiba un iubit. ceea ce tie ti se pare inestetic era privit de cei de atunci ca fiind culmea esteticului. deci nu mi se pare corect sa judeci aceste lucruri din perspectiva a ceea ce crezi tu ca este normal. normalitatea (din acest punct de vedere) nu exista. exista doar cutumele sociale care au stabilit in mod artificial ce este “normal” si “anormal”.
    cat despre partea cu boala… daca maine ar veni toti medicii la tine si ti-ar spune ca este anormal sa iti placa femeile si ca trebuie sa iti placa barbatii, cum ai reactiona? ti-ar putea impune cineva de cine sa te simti atras? ei bine, asa este si cazul lor.
    ai dreptate insa la partea cu paradele gay - in momentul in care iti doresti sa fii acceptat de catre societate, iesitul cu orice pret in fata nu prea ajuta. ce este drept, astfel de lucruri sunt explicabile prin prisma mentalitatii generale… asta insa nu le face ceva dezirabil.
    mi-as dori sa vina o zi in care sa nu ne mai intrebam unul pe altul de orientarea sexuala pe care o avem, ci sa ne acceptam asa cum suntem. “you may say i’m a dreamer, but i’m not the only one”.
    numai bine.

  28. alexiel Says:
    May 26th, 2009 at 3:33 pm

    aaaa… si era sa uit.
    despre intamplarea in sine, nimic de comentat, avand in vedere ca nu ma intereseaza dogmele crestine absolut deloc si ca in ochii mei casatoria este o mare pierdere de vreme. sper sa nu jignesc pe nimeni cu asta, dar cred ca atunci cand doi oameni se iubesc, nu au nevoie de acte ca sa isi confirme asta, si nici de vreo ceremonie care sa ii uneasca (cica) in fata lui dumnezeu. si in plus, niciun act sau ceremonie nu poate tine pe cineva langa tine daca acel cineva nu te mai iubeste. e asa de simplu…

  29. Dana Says:
    January 25th, 2010 at 2:19 am

    Nu cred ca este adevarat! S-ar fi facut muuult mai multa zarva pe tema asta si nu ar fi ramas asa!

  30. I_come_from_mars Says:
    March 8th, 2010 at 1:48 am

    Nu sunt de acord cu ce ai spus tu si mi se pare ca argumentele care le-ai adus nu prea tin.in primul rand cel legat de religie/morala/traditie.relatiile homosexuale au existat de cand exista omul.si pana cand a aparut crestinismul nu era imoral nu viola nici o lege fie ea scrisa sau nescrisa.cu crestinismul(cel mai puternic instrument de manipulare) aproape totul a devenit sacrilegiu tabu pacat iar noi am decis sa renuntam la o realitate istorica ca sa urmam ceea ce e scris in cartea sfanta(cum spunea un mare om “a existat un singur crestin si acela a murit pe cruce”).mi se pare absolut normal ca cuplurile homosexuale sa aiba aceleasi drepturi ca si cuplurile hetero.de ce ies in public?de ce nu?ne laudam ca traim in democratie si dam libertate de exprimare tuturor din toate punctele de vedere.nu vad nici un motiv pentru care un cuplu de homosexuali nu ar putea sa se plimbe de mana in oras asa cum tu ai face cu prietena ta.in legatura cu omul lui dumnezeu care a oficializat casatoria…cred ca a gresit pt ca a incalcat principiile pe care a jurat sa le respecte cand a imbracat sutana dar nu pt ca a fost de acord el ca persoana.iar partea cu:doua fete impreuna sunt sexy doi baieti sunt scarbosi e viziunea clasica a unui barbat.asta iti spune orice barbat heterosexual daca il intrebi.si e normal pentru ca e heterosexual.pentru ca vede lucrurile prin prisma preferintelor lui nu in mod obiectiv.wake up people.suntem in secolul 21.ne-a luat 2000 de ani sa ajungem la stadiul evolutiv la care eram cu 1 zi inaintea nasterii crestinismului.

Leave a Reply